Helaas, geen resultaten
- Verpakkingen voor elke branche
- Gratis levering binnen NL
- Vóór 15:00 uur besteld? Volgende werkdag geleverd!
- Gratis levering in BE vanaf € 250,-
- Verpakkingen voor elke branche
- Gratis levering binnen NL
- Vóór 15:00 uur besteld? Volgende werkdag geleverd!
- Gratis levering in BE vanaf € 250,-
- Verpakkingen voor elke branche
- Gratis levering binnen NL
- Vóór 15:00 uur besteld? Volgende werkdag geleverd!
- Gratis levering in BE vanaf € 250,-
- Verpakkingen voor elke branche
- Gratis levering binnen NL
- Vóór 15:00 uur besteld? Volgende werkdag geleverd!
- Gratis levering in BE vanaf € 250,-
-
Uw winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen | Naar bestellen |
-
Uw winkelwagen is leeg
Winkelmandje wijzigen | Naar bestellen |
Helaas, geen resultaten
Retourneren
De koper dient geleverde zaken bij aflevering te controleren op zichtbare gebreken en te controleren of geleverde zaken voldoen aan de overeengekomen kwaliteit. Verkoper neemt reclames alleen in behandeling indien deze schriftelijk bij hem worden ingediend binnen 8 dagen na ontvangst van de goederen.
Reclames betreffende verborgen gebreken neemt verkoper alleen in behandeling indien opslag- en gebruiksvoorschriften zoals opgegeven door de verkoper zijn nageleefd en de reclame binnen 8 dagen na ontdekking van het verborgen gebrek schriftelijk is ingediend. Een geborgen gebrek dient uiterlijk binnen 6 weken na aflevering gereclameerd te zijn. In geval van een gegronde en naar behoren ingediende klacht is verkoper te zijner keus alleen verplicht tot het verlenen van prijskorting op goederen, het alsnog verbeteren van de goederen, het ruilen of tegen restitutie van de koopprijs terugnemen van de goederen.